loading...
سایت تفریحی فازبده
admin بازدید : 468 یکشنبه 14 مهر 1392 نظرات (0)

ینترو : (سهراب ام جی و سروش هیچکس)
هه هه ... هیچکس و زدبازی ... ام جی ... هیدن 
امشب باهم ... کلی حرف دارن ... آخه چرا؟! الله وکیلی مشکلت چیه با ما
ورس 1 : (سهراب ام جی)
زاخار با ما چرا بدی / مگه تنت میخاره انگاری ترا زدی 
انقد نکنی نگا رفیقی یهو میشه دعوا مرافه / بعدش حرف و خرافه
اگه کل داری میگم بیام فردا سراغت مثه کاجبین / کرکات بریزه انگاری واجبین
همه دوستا با منن / شدم اوستا کار اصن / تویه روستاها امضا میخوان دوستارا ازم
دور ور ما دیگه کیف کوکه / پ تنها جایی که منو ببینی فیس بوکه
نزار قرار شب دیگه با سردار شهر / چون میدم سوارت شن اینا مثه قطار شب 
تو که فحش میدی فقط وقتی پا تلفنی / میگه قاتل خولی ولی دلشو نداری بیای مامله کنی
همه لات بازیات واسه مامانه بوده / خون ریزیاتم که عادت ماهانه بوده
کروس : (سهراب ام جی و سروش هیچکس)
واااااااااااای بد شده با من چون از حد و مرز رد شده کارم / چیزایی میگه انگا جنگ شده واقعا
چرا بدی چرا بدی چرا بدی
واااااااااااای بد شده با من چون از حد و مرز رد شده کارم / چیزایی میگه انگا جنگ شده واقعا
چرا بدی چرا بدی چرا بدی ... زاخارورس 2 : (سروش هیچکس)
صلمونی نرو با ما بد باش فقط / میزنیم کلتو باشی حتی کچل 
فرق از وسط فرق از بقل / قرمز مده میکنیم رنگم عوض / حرف زدنم هست مرهم مریض
تو اروپا بهم میگن دست مسیح / بسه دلیل با ما به از این باش که هستی با خلق زمین
بالا اییم و میخوریم پلوتون سیر / میشیم لیس / میزنیم کهکشان و میخوریم شیب / ترمز بریدیمو میکنیم زیر له
این زندگی هر روز زشت تر میشه / پ ما تند میریم جلو سپری شه
همینه که گوش میکنه نوت همش به من دیگه / بعد ندیده نبیره نتیجه 
اینه که رپ تو تاریخ ایران شد یه پدیده / شک قوی به کل مملکت داد با ما نباش بد دیگه خوب فک کن سنجیده
کروس : (سهراب ام جی و سروش هیچکس)
واااااااااااای بد شده با من چون از حد و مرز رد شده کارم / چیزایی میگه انگا جنگ شده واقعا
چرا بدی چرا بدی چرا بدی
واااااااااااای بد شده با من چون از حد و مرز رد شده کارم / چیزایی میگه انگا جنگ شده واقعا
چرا بدی چرا بدی چرا بدی ... با ماورس 3 : (مهراد هیدن)
آره اینجا داستانی داره / رفیقت که راس وامیساده پاسگاه می خوابه
الکی فشار نیار زاخار باشگاه نیس آخه / زیر پامون مچاله میشی تو پاسکاری آره
بجاش یکمی سنو هل بده بالا / بجا فحش به ما برو گل بده بابا 
تو 4 دیواری که هواتو داره / چون اگه دست ما بیفتی میشی خراب و پاره
بهتره هیچ وقت نخوره تو گذرت به ما / آسمون بالا تنها نقطه مشترک ما
مهراد بالاتر از اینه بشه درگیر قضیه / نه زیر کسیه نه میده تغییر عقییده 
تحت تاثیر بقیه تو یه دقیقه دریده / مثه سگ هاری که به یه غریبه پریده
ما ها بهترینیم این طبیعت ماست / اگه نمیفهمی بکنم اون شقیقتو باز
کروس : (سهراب ام جی و سروش هیچکس)
واااااااااااای بد شده با من چون از حد و مرز رد شده کارم / چیزایی میگه انگا جنگ شده واقعا
چرا بدی چرا بدی چرا بدی
واااااااااااای بد شده با من چون از حد و مرز رد شده کارم / چیزایی میگه انگا جنگ شده واقعا
چرا بدی چرا بدی چرا بدی ... با مااوترو : (مهراد هیدن) 
چرااااااا بااااا من بدی چرااااااا بااااا من بدی چرااااااا بااااا من بدی چرااااااا بااااا من بدی


مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    آمارگیر سایت
    آمار سایت
  • کل مطالب : 164
  • کل نظرات : 13
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 20
  • آی پی دیروز : 15
  • بازدید امروز : 110
  • باردید دیروز : 19
  • گوگل امروز : 6
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 229
  • بازدید ماه : 624
  • بازدید سال : 4,689
  • بازدید کلی : 739,422
  • بهترین رپر کدام است