loading...
سایت تفریحی فازبده
admin بازدید : 463 یکشنبه 14 مهر 1392 نظرات (0)

اینترو:
قسم می خورم حرفای این تو همش واقعیت میشه
همش.....



ورس 1:
امروز یه روز عالیه // باید سر صبح بری توی ماشینت
تو از پارکینگ قصرت میای بیرون ، بهت میده این نظم اشتیاق
وقتی از کنار مردم رد میشی ، میگن بوی عطرش میاد
بدن تو ورزش می خواد ، دیگه نباید بزنی لب به سیگار
عکست ، تتو رو بدن رپرا ، سر دیدن تو ، تو محله جنگِ
اما دستت ، تو دست پرنسس // افتتاح میشه این هفته برندت
این پیشروی 97
 // همونی که گرفته همه رو برقش
تو حیاط خونه من چمن و ورب // تو آکواریوم من نهنگ و گنجه
رپر باید پولدار باشه // هر نمایشگاهی رفت پول باش باشه
اینو توی مغزت حک بکن // « پیشرو » از اون پولدار هاشه



کروس:
من باید اول عقایدم نو شه // تا بفهمم بی پولی برای من مرده
باید با آفتاب زمان من ذوب شه // به جای سایپا سوار بشم پورشه
[ x2 ]


ورس 2:
باید متمرکز باشم // تا بفهمم چه قدری ارزش دارم
چون ، قانون کاینات میگه ، شاهرگ رو بشناس نبضش با من
همه دنیا باور فقط // باورای بد آخر خط ان
ایمان ، با منه همش // اگه همه زندگیمو دادم به درک
حالا وایستا گوشه خیابونا آهن بپرست // اونی که می پرستی رو باید بخرم
باید به همه مایه دارا دست بدم ، دست به نقد // وقتی بهشون دست بدم
من می خوام همه زندگی تو بخرم // مثل فرانسه برزیل رو ببرم
بپرم تو دهن شیر و بزنم // بیرون ، انرژی تو بدرم



کروس:
من باید اول عقایدم نو شه // تا بفهمم بی پولی برای من مرده
باید با آفتاب زمان من ذوب شه // به جای سایپا سوار بشم پورشه

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    آمارگیر سایت
    آمار سایت
  • کل مطالب : 164
  • کل نظرات : 13
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 35
  • آی پی دیروز : 21
  • بازدید امروز : 54
  • باردید دیروز : 26
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 6
  • بازدید هفته : 377
  • بازدید ماه : 772
  • بازدید سال : 4,837
  • بازدید کلی : 739,570
  • بهترین رپر کدام است