loading...
سایت تفریحی فازبده
admin بازدید : 5677 یکشنبه 14 مهر 1392 نظرات (0)

ضربه ی زندگی به تو مثل تبر بی خطره 
چون بوی سیاست گرفته عرق زیر بغلت
تا پاهاتو میذاری تو محله میزننت 
چونکه مثل ما نداری پرونده شیش فقره
تو انقلاب و بخارس که نرفته میزننت 
دعا كن سالم بیرون بیای از بحث این جلسه
چون داغی هاره مثل گردباده آره 
پس بذار بت بدم یه اخطار كامل
خرافاتی نباش نگو جن داره خانه 
دراز بكش آروم روی شن های ساحل
و با نقاب دلقک با من زمزمه كن 
آرامش تا ابد ، زنده باد آزادی
بگو مادرا بخونن بعد از قصه ها لالایی 
چون با این نسل جدید ما اتفاق ها داریم
پیش رو و باید منتظر استعفاها باشیم 
چون روزی میرسه كه باید به اختراع ها شاشید


من میام نو میسازم نسل تو
من میگام با این آهنگ مغزتو

میشینی تو ماشین فاز میگیری با بیت 
تو بهترین هتل پاریس اقامت میكنی كه بگی هایی
برو بابا حاجی فكر كردی ما خوابیم 
نه تصویر را رو داریم
مثلا تو پشت اسبت تو اصفهان میروندی گاری 
حالا هم شدی سرمایه گذار میلیونر تاریخ
آخرش بت چی میگن؟ یه ایرونی خالی
مجبوری تا آخر عمرت بی روحیه باشی 
ولی این دفعه كه اسحله رو پیشونی شاه نی
اولا كه تازه میشه سی روز دیگه پاییز 
دویوما واسه زمستونم نیرو ویژه داریم
مثل مافیای صامت یعنی آریایی كامل 
وقتی بری تو عمقمون از یه آسیایی حالت
به هم نمیخوره و میگی آریایی شاهه


من میام نو میسازم نسل تو
من میگام با این آهنگ مغزتو

غول چراغ اگه به من یه پارو از جنس طلا بدی 
دریای سیاهو فتح میكنم با علاءالدین
كوروش بعدی منم 
و زمین گرد رو مثل توپ فوتبال با سر میزنم
تو گل آینده و خیلی راحت میبرم
بازیو از دنیا و مثل ساعت میگذرم 
از زندگی سوسک هایی كه با عقل میجنگن
و تو گوش دشمناشون آهنگ میزنن
اما از اون دسته نیستم
من همیشه واسه پیدا كردن مسیر گنج از رو نقشه میرم
اما اینجا بهم میگن عروسک میهن 
رنگ روزم میبینم اگه حروم نشه دیشب
یه فلزهایی میكردم تو پیریز هارم میكرد 
چون دو تا تراول پونصدی شیتیل دادم دیشب
كسی نگه که من خودم كیلید دارم میرم 
تو قطار من كسایی كه بلیت دارن اینور

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    آمارگیر سایت
    آمار سایت
  • کل مطالب : 164
  • کل نظرات : 13
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 26
  • آی پی دیروز : 15
  • بازدید امروز : 154
  • باردید دیروز : 19
  • گوگل امروز : 8
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 273
  • بازدید ماه : 668
  • بازدید سال : 4,733
  • بازدید کلی : 739,466
  • بهترین رپر کدام است