loading...
سایت تفریحی فازبده
admin بازدید : 3031 یکشنبه 14 مهر 1392 نظرات (0)

اینترو:
هو هو هاهاهاها!!!
سر پایین
آهنگساز : « پیـشــــرو »
زنگـــــ رپ
هه هه هه!

کروس:
« پیشرو » یه مبارزه با ارباب پلیدی // چون این روزا زیاد شده طعم جنگهای صلیبی
اما روح کلمات من به تن داره شمشیری // که نمونشو تو کله دنیا همواره ندیدی


ورس 1:
صبح تا شب پا میکروفنم با استایلهای وحشی « رضــا » // رپ فارس رو نجات داد وجدان داشت
نمیکنی پیکار باش درو باز کن زندان بان // به تو اخطار میدم میام تو میدون
لت و پار میکنم ذهننتو امروز // بدرود ، اومد « شاه تهرون »
دوباره جرقه زد ذهنش و خماره برگشته // با شعرهای درنده ، جنگنده
میخواد سلطان جنگل شه باز // خواستم مغزم بهم داد
خنجرو بنداز ضربان قلبمو بشمار // همتون منو ول کردین تا موندم بین عقلم و احساس
رپ منو انداخت پایین // رپ منو معتاد کرد
رپ منو زندان انداخت خانوادمو انداختم دور // گفتم میکم کو
رپ منو برد بالا مثل « اوباما » مثل « مولانا » // دیدم جلو پام گودال باز فقط گفتم خدایا

کروس:
« پیشرو » یه مبارزه با ارباب پلیدی // چون این روزا زیاد شده طعم جنگهای صلیبی
اما روح کلمات من به تن داره شمشیری // که نمونشو تو کله دنیا همواره ندیدی ( 2 )

ورس 2:
من اونقدر غول هستم // که هیچکی رو دستم
نمیبینم و دور از من // هیچکی هیچی نی هوهاها!
اصلا" ابدا" ، من کمتر از خطر // به چیزی مصادفـــــ نیستم دشمنا پس نرن وسط
تو چنگــــ من از هستی نمیتونی برگردی // به هر ترتیب من میشم به برق و ببر تبدیل
بی زنجیر و شمشیر بی اجی مجی // ترجیحا" جیغ بزن میشی به آلبوم « وحشی » نزدیکـــــ
این اسم آلبوم نیست تو فنچ پلیسی // وگرنه هیچ وقت نمیذارم اشتباه کنی
اگه اژدها شدی ما پر اشتها شدیم // دیگه حل نمیکنه این اختلافو میز
تو سنگر توام به رفقا بگو عجله کنن // چکــــ کش میشی تو خلوت غربت
فشار میاری به مرکز مخم و دفتر مردت // داشتم شعر مینوشتم و بود راننده تاکسی تو حیرت
گفت ایول ازش سوال کردم که دوست داری باشی تو شعرم // گفت هه! آره میشه 500 تومن قابل نداره
گفتم منه جنگجو میخونم تا تو بشی خارج از خوابت // مثل وقتی که ری.دم به خیلیا شدم خارج از « صامت »
من "رهبره رپ فارسی ام" یه غول کاملم با حس

آوترو:
آهـــاا!
خیلیها خارجن و هنوز رفیق ماان
خیلیها میگن هنوز رفیق ماان ولی خارجن
خارج باشید هه هه! خوشحال باشید هه هه!

کروس:
« پیشرو » یه مبارزه با ارباب پلیدی // چون این روزا زیاد شده طعم جنگهای صلیبی
اما روح کلمات من به تن داره شمشیری // که نمونشو تو کله دنیا همواره ندیدی

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    آمارگیر سایت
    آمار سایت
  • کل مطالب : 164
  • کل نظرات : 13
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 25
  • آی پی دیروز : 15
  • بازدید امروز : 149
  • باردید دیروز : 19
  • گوگل امروز : 8
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 268
  • بازدید ماه : 663
  • بازدید سال : 4,728
  • بازدید کلی : 739,461
  • بهترین رپر کدام است