loading...
سایت تفریحی فازبده
admin بازدید : 1661 یکشنبه 14 مهر 1392 نظرات (0)

هیچکس:

بازم کلان

پیچیده توی کوچه

همه غلاف

میکنن هرچی خلاف

چون گیر میده الان

رقص نور داره کوچه و قرمزه

اما مهمونی نیست که یه دافی قر بده

همه متوجه میشن و متفرق

چون که توی جیبای ما چند تا مورد هستش

بچه گربه میشم من جلو کلان

از اون بچه های خوبی که مامان میشه فداش

بهش فاز میدم فکر کنه مهندسم

بهش میگم از رتبه و معدلم

فازشونه منم یه پسر مودب

حاجی لبخند میزنن و میگن موفق باشی

وقتی دور شد

که دیگه سروشو

نبینه بچه ها میگن رپو شروع کن

اینو میخونم و یه قوطیه دستم همش

ببین ببین به من دستبند نزد

 

داره یه صدایی میاد همه در میرن

واااااااااای

همه در میرن درگیره

واااااااااای

گیر دادن به ما تفریحه

مخصوصا وقتی شب میشه

 

پیشرو:

داره یه صدایی میاد همه در میرن

واااااااااای

همه در میرن درگیریه

واااااااااای

گیر دادن به ما تفریحه

مخصوصا وقتی شب میشه

 

پیشرو:

تو مخمه و مینی بوسو بردار سرباز

 

وای دعوا دعوا

تکون نخور از جات

 

پیشرو:

اااااا باشه باشه

شوخی کردم

تو جیبم من چیزی نیست بخوام اینجوری در رم

 

آره جون عمت

 

باید حتما از من

یه آتو بگیری که بشی سرگرم هر شب؟

میگی برگرد

تا بزنی دستم دستبند

من رفتم آره ها ها ها ها ها!!

تو خلوت

بده من چند دم

اگه بشم دلقک

تا 3 شب نشئم

سوژت میکنم چون وروجکم من

پس اونقدر میخونم که دود از کلم

بزنه بیرون وگ وگ کنی چون اردک

با فندکم بازی نکن احمق

تق تق

میزنی گاز میره همه نسخنن از دم

وای پلیس مجبورم نزنم در رم

 

هیچکس:

داره یه صدایی میاد همه در میرن

واااااااااای

همه در میرن درگیره

واااااااااای

گیر دادن به ما تفریحه

مخصوصا وقتی شب میشه

 

پیشرو:

داره یه صدایی میاد همه در میرن

واااااااااای

همه در میرن درگیره

واااااااااای

گیر دادن به ما تفریحه

مخصوصا وقتی شب میشه

 

هیچکس:

نگاه نکن پشتتو رضا

 

پیشرو:

چرا؟

 

هیچکس:

یه کلان داره میکنه نگاه

چیزی داری پیشت؟

 

پیشرو:

نه

 

هیچکس:

چیزی بارت میشه؟

 

پیشرو:

وای یه سیگاری پیشم هست

تو بیکاری پیچیدم

 

هیچکس:

هول نشو آروم

بندازش از جیبت زمین

شمشادا بلندن؟

 

پیشرو:

نه

 

هیچکس:

پس میشه پرید

 

پاتو روش بذار رضا انگار دیده

سگ خور

 

پیشرو:

نه خوب من پول دادم نه تو

حاضرم تو گور باشم دور نندازم ته شو

 

هیچکس:

پاشو حاجی بی سیمو زد در رو

نکنه می خوای بریم زندان؟

 

پیشرو:

نه چون

ما می خوایم پولدار بشیم با رپ فارسی

تا تو خیابون راه بریم ما با ۱۰ تا ماشین

 

هیچکس:

داره میاد همه در میرن

واااااااااای

همه در میرن درگیره

واااااااااای

گیر دادن به ما تفریحه

مخصوصا وقتی شب میشه

 

پیشرو:

داره یه صدایی میاد همه در میرن

واااااااااای

همه در میرن درگیره

واااااااااای

گیر دادن به ما تفریحه

مخصوصا وقتی شب میشه

 من در میرم سریع دااش؛ چون نمیخوام بشم بازداش؛ هرکسی توی جیبش داش؛ میندازه زمین دیگه وقت فراره دااش


مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    آمارگیر سایت
    آمار سایت
  • کل مطالب : 164
  • کل نظرات : 13
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 17
  • آی پی دیروز : 15
  • بازدید امروز : 94
  • باردید دیروز : 19
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 213
  • بازدید ماه : 608
  • بازدید سال : 4,673
  • بازدید کلی : 739,406
  • بهترین رپر کدام است