loading...
سایت تفریحی فازبده
admin بازدید : 392 یکشنبه 14 مهر 1392 نظرات (0)

ما از اوناشيم كه يه جورايی علاقه ی خاصیبه خيابون داريم و بعلاوه رپ فارسی

هر شبو توي پارك محليم/ همش می شنويم اينو : پاس بده من چی؟

ما از اوناشيم كه تو حالت عادي شاد/ نيستيم واسه همين به من نگو عادی باش قاطی داشت هركی كه با ما سلام و عليكی/ داشتی با ما كلان ديدی فرار كن تا غيب شی

ما از اوناشیم كه خيابونو متر/ مي كنيم هميشه تو سر خيال بود و فكر

ما هم مي خوايم از اون چيزايی كه بقيه دارناما رو تن رفقا می بينيم بخيه بازم

ما از اوناشيم كه رفاقتو رفتيم تا تهشواسه همينم به ماها ترفيع دادن

ما شك داريم حتی به جفت چشاموناونقد بازن كه سياه شده پشت چشامون                                 

ما یه مشت سربازیم/ما یه مشت سربازیمواقعی تر از مستند/

 

صبر كن بينم.من آدماي زيادي رو ديدمكه پيشم مثل مان ولي در اصل جور ديگن

من اصلا خونه نيستمچون بايد پول بيشتر در بيارم چو وضع بابات خوبه ميگن

تونستي هم تو دل مامان جاشی خوبه اينمنتيجه ی لوس بازيات يه ماشين توپ ديگس

ما از ایناش تو از اوناش زندگي يه جور ديگه سما مثل هم نیستیم دليلشم پوله چی پس؟ 

توكه زن بخواي سريع به تو خونه ميدن ديگه نق زدنت چيه؟ داری چی كم؟                                   

راستش داد كه ميزنم يه كم خالی ميشمدر ضمن عاشق اون لباساي خارجيتم        

ما از اوناشيم که من باب مثال/ طی همين يکساله اخير/ توی چند تا اتفاق خطير

لباسامون شده جر وا جر/پس هزينه چرا؟ ...خاره ورساچه 



ما یه مشت سربازیم/ما یه مشت سربازیم واقعی تر از مستند/

 

ما از اوناشيم که شبو دوست داريماز شهرداري بپرس اگه دم سوفورایی

واقعا ميخواي بدوني از کدوماشيم؟از ابر قدرتا بپرس قبل فروپاشي

ما از اوناشيم که سرجمع ردن/ من نه آقام زير بار حرف زور رفت نه جدم

از اوناشيم که اصلا از چيزي نميترسن/ به ارواحه خاکه اون قسم

ما سختيا واسمون خاطرات شيرينن/ تلخی تا وقتی فرهادا ميميرن

ببين حاجيت به اخلاق پایبنده/ خونواده دوستيم و با مزه

پس خونواده دستمه با منزل/ من پيشگو نيستم ولي راحته

از الان ميگم ميترکه اين آهنگه/ بيا اينم يه خبر از آينده

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    آمارگیر سایت
    آمار سایت
  • کل مطالب : 164
  • کل نظرات : 13
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 16
  • آی پی دیروز : 15
  • بازدید امروز : 87
  • باردید دیروز : 19
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 206
  • بازدید ماه : 601
  • بازدید سال : 4,666
  • بازدید کلی : 739,399
  • بهترین رپر کدام است