loading...
سایت تفریحی فازبده
admin بازدید : 254 یکشنبه 14 مهر 1392 نظرات (0)

ورس 1:
تو انگار اومدی از سرزمین خواب // واسه همین عاشقت شدم با اولین نگاه
صورت نازت داره یه برتری به ما // وای.. ای کاش بودم هر دقیقه باهات
تو به من احساس بقیه رو نمیدی // جواب دل حقیرمو نمیدی
لبخند تو رویای من بود // چرا به من حقیقتو نمیگی؟
وقتی بودیم دوتا دوست معمولی // من عاشقت بودم بهت نگفتم از کمرویی
یه حسی بهم میگفت چرا قرار نمیذاری؟ // مرتب بهت زنگــــــ میزدم و جواب نمیدادی
یه روز رفیق تو زنگ زد به گوشیم // بهم گفت " مـیـلـــدا " اصلا" دوست نداره
باور نمیکردی که هواتو داشتم // اما بالاخره یه روز باهات قرار گذاشتم


کروس:
چی میشه برگردی... چی میشه برگردی... چی میشه برگردی...
حالا من موندم و دیوارا که خط خطین
چی میشه برگردی... چی میشه برگردی... چی میشه برگردی...
حالا من موندم و سیگارای لعنتی [ x2 ]


ورس 2:
بهم داری میگی حرف خرتو بزن // نمیدونم چطور از اول تا آخرشو بگم
سکوت منو میگیره و توی فضا غرق میشم // تو اینجایی من از بوی توی هوا مست میشم
از سر جات بلند میشی میری سمت بیرون // چرا منو تنها میذاری وسط شهر بی روح؟
دستتو گذاشتی روی شونه هامو گفتی منو ببخش
منم تنها موندم با اشکای روی گونه هام // اونقدری اعصابم خورد بود که حتی تمرکز نداشتم روی کار
هی! تو میتونی به من دیوونه بگی // باشه همه چی تمومه ولی میمونه یه چیز
این عشقه توئه که میمونه توی وجودم // همونی که اگه نباشه من رو به غروبم
میدونی؟ من کنار تو یه آدم دیگم // که باورش به زندگی یه باور دیگست


کروس:
چی میشه برگردی... چی میشه برگردی... چی میشه برگردی...
حالا من موندم و دیوارا که خط خطین
چی میشه برگردی... چی میشه برگردی... چی میشه برگردی...
حالا من موندم و سیگارای لعنتی [ x2 ]

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    آمارگیر سایت
    آمار سایت
  • کل مطالب : 164
  • کل نظرات : 13
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 33
  • آی پی دیروز : 21
  • بازدید امروز : 51
  • باردید دیروز : 26
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 6
  • بازدید هفته : 374
  • بازدید ماه : 769
  • بازدید سال : 4,834
  • بازدید کلی : 739,567
  • بهترین رپر کدام است